Sağlık ocağı karantinaya alındıSağlık ocağı karantinaya alındı13 Ağustos 2020, Perşembe - 16:04Gölcük Kervansaray Aile Sağlık Merkezinde görevli bir hemşirede koronavirüs tespit edildi. Merkez karantinaya alındı. Etiketler: Etiket Eklenmemiş.