Gebze’de faaliyet gösteren Mektebim Koleji, Ramazan ayı dolayısıyla düzenlediği iftar programında öğretmenlerini, çalışanlarını ve ailelerini bir araya getirdi.
Yoğun katılımla gerçekleşen programda kurum çalışanları ve aileleri aynı sofrada buluşarak Ramazan’ın paylaşma ve dayanışma ruhunu birlikte yaşadı. Program boyunca samimi sohbetler edilirken kurum içindeki güçlü bağların önemi bir kez daha ortaya çıktı.
Programda kısa bir konuşma yapan kurucu müdür İsmail Yaşar, Mektebim Koleji’nin başarısının arkasında güçlü bir ekip ve büyük bir aile olma bilincinin bulunduğunu dile getirdi.
Katılımcıların memnuniyetiyle geçen iftar programı sıcak ve samimi bir atmosfer içinde sona erdi.

